Apariții media

Importanţa Front Desk-ului într-o clinică dentară

Prima impresie este definitorie şi se formează, în general, în doar câteva secunde. Este un aspect esenţial în domeniul serviciilor, care depinde exclusiv de evaluarea pe care o face fiecare dintre noi, în calitate de client, încă de la cel dintâi contact.

Într-o clinică dentară, interfaţa întregii afaceri o reprezintă personalul de la recepţie. Nu sunt doar angajaţii care răspund la telefoane şi fac încasări. Din contră: reprezintă compania. De la un salut şi un zâmbet larg al personalului de la front desk pleacă totul: încrederea noastră în clinica respectivă şi posibilitatea de a deveni clienţi fideli.

Sunt motive pentru care specialiştii de la Clinica Dentara Timisoara Dental Experts, cu o experienţă de peste opt decenii în medicină, pun accent atât de mare şi pe această parte a business-ului. În continuare, managerul Dental Experts, Camelia Bratu ne explică rolul personalului de la recepţie şi cum, dar şi cât contribuie el la reputaţia unei clinici care se respectă.

La Dental Experts, mereu am pus accent pe angajaţii de la front desk, deoarece ei sunt precum fundaţia unei case, fără de care nu putem funcţionaDe-a lungul anilor, am rulat personalul din recepţie din mai multe motive. Unul a fost faptul că cerinţele noastre
sunt foarte mari 
şi este greu să gasesti o persoana pregătită din mai multe puncte de vedere.”

 

Astfel, devine cu atât mai important rolul pe care îl joacă un angajat de la recepţie în scopul principal al clinicii: acela de a oferi zâmbete pacienţilor şi de a-i asigura că lucrurile merg exact aşa cum trebuie. Camelia Bratu consideră că organizarea unei recepţii dictează modul de funcţionare a întregii clinici:

“Eu, personal, consider experienţa dintr-un loc extrem de importantă, uneori chiar mai importantă decât serviciul în sine. Felul cum eşti primit, grija de a-ţi fi oferită o cafea, de a fi întrebat cum te simţi, de a-ţi fi creat confortul necesar, în special atunci cand discutăm de o vizită la stomatolog, unde pacientul vine de nevoie şi mereu are o teamă, sunt toate aspecte esenţiale.”

Tocmai de aceea, pentru specialiştii de la Dental Experts contează experienţa pacientului – toţi cei care sosesc aici sunt trataţi cu aceeaşi grijă şi atenţie, atât din punct de vedere medical, cât şi din punct de vedere uman şi toţi sunt importanţi în egală măsură:

Iar serviciile impecabile pleacă de la primul contact telefonic pe care pacientul îl are cu persoana de la recepţie. Dacă angajatul are o voce caldă şi ştie să ofere toate informaţiile necesare, mai mult ca sigur programarea la o consultaţie este ca şi câştigată. În acelaşi timp, o atitudine greşită a personalului înseamnă, foarte probabil, o programare pierdută, ne lămureşte managerul Dental Experts, Camelia Bratu:

 

Recepţia poate aşadar ridica o clinică dentară sau te poate face să pierzi pacienţiVom mai discuta şi în viitor  pe tema de management dentar, respectiv front desk, pentru că poate astfel vom reuşi să ridicăm piaţa serviciilor din România şi să punem mai mult accent pe CUSTOMER CAREun aspect care, din păcate, este foarte neglijat în ţara noastră!”

 

Indiferent de problemele dentare pe care le aveţi sau doar pentru un simplu consult, echipa Dental Experts vă stă la dispoziţie ca să vă asiguraţi că dantura dumneavoastră este în stare excelentă! Pentru programări, preţuri şi alte informaţii, aveţi la dispoziţie site-ul www.dentalexperts.ro, numerele de telefon: 0256.275221/ 0766.230616 şi adresa de mail: programari@dentalexperts.ro

Sursă articol aici.

Related Posts